Not resolved
1.8
Details
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
2 comments

Spent weeks deciding on what streaming service to use when I cut the cord. Finally decided on Sling, paid my $80 for two months of service.

Unfortunately, some of my wife's channels (Fox and others) weren't offered, and they didn't give me the deal they advertised, which included some extra channels at a $5 discount. So after four days I went to the website, canceled my subscription, and asked for an address to send the "free" Roku back. They told me they couldn't do that -- the fine print under "Terms and Conditions" says no refunds. I emailed them my invoice, which CLEARLY says I was entitled to the free trial.

No luck.

Not enough money to get ulcers over, but as a businessman for many years I'm disappointed and bewildered by this kind of *** customer service. There are lots of other services out there; I suggest you look at all of them before you choose Sling TV.

Review about: Sling Tv Streaming Service Free Trial.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $80.

Preferred solution: Full refund.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
guat1818
#1398365

Same thing happened to me. Filed a complaint with Better Business Bureau and now Sling is offering to REFUND the charge for the UFC fight I was charged.

You should file a complaint at BBB!

Good luck!

See response from Sling below:

Hello XXXXXX,

We received notice of your recent BBB complaint regarding your Sling TV service and we would like to apologize for any inconvenience you may have experienced with us.

After reviewing your account we’d be happy to issue a refund for the UFC 217 PPV fight in the amount of $59.99. If you are amendable to this offer, please respond to your BBB case with your acceptance to have the offer applied to your account.

Please don't hesitate to contact us with any questions or concerns. Regards, Sling TV Customer Escalations customerescalation@sling.com

Anonymous
#1379583

I had the same thing happen to me. So frustrating!

You May Also Like